juliasweetiee

Alla inlägg under september 2013

Av Julia Karlsson - 26 september 2013 07:18

Hej, förlåt för jättedålig uppdatering igen, de är på grund av skolan.. Vi har samgångna prov just nu som jag måste plugga på och läxor och allt.

I helgen så kommer Linnéa , Micke, Carina , Sandra och Linus hit :) Då jag fick veta de igår så har just jag såklart tackat ja till ett jobb i helgen , våda dagarna kl 11-15 :3 Dumma mig..

Iaf, nu sitter jag på bussen till skolan och väntar på att Wilma ska gå på, nu kommer hon så hejdå :*

Av Julia Karlsson - 19 september 2013 08:07

Hej alla ,! :)
Förlåt för dålig uppdatering men jag har typ haft träning 2 dar i veckan och haft asamycketbatt att göra med skolan ich allt, vi har 2 prov nästa vecka och igår hade vi ett, så jag har faktiskt haft sjukt mycket att göra så Aja.. :) Hoppas de är lungt ;)
Men Aja, nu sitter jag i ck(centralkapprummet) i skolan och bara väntar.. Tiden går as sakta, vi börjar inte förens 20 i 9.. OMG,. Och Linda kommer om typ en kvart så Aja.. Får väl sitta här och vänta då.. Men ikväll är de sista fotbollsträningen för säsongen , de suger .. Men på söndag är de asmycket jag ska göra så , jag ska typ på "kalas" för min 7årigs kusin Annie? Sen har vi sista matchen mot Torsång, och sen ska jag planera massa saker ich träna prov.. , jobbigaste dagen kanske.. Men nu kom Linda så jag ska dra.. Bye :*

Av Julia Karlsson - 13 september 2013 19:45

Hej, nu sitter jag hos en kompis och äter :3 så nu ska vi se på film och tjocka oss med ben o' Jerry :) bye

Av Julia Karlsson - 12 september 2013 08:40

Hej alla! 


Idkag är de Torsdag och jag sitter hemma och är sjuk, jag sitter typ mest och läser bloggar, har typ 7 flikar på chrome, ska mejla min mentor också för och veta om ledighet senare på året :) Aa, btw, har ni några tips på vad man kan göra när man är sjuk? Tänkte jag skulle kolla film sen men vet inte vilken.. Tips? 


Men iaf, igår var en sjukt grym dag hela dagen, kändes som om jag hade hur mycket skratt i mig som helst.. Jag hade sovmorgon till 20 i 10 för dom två första lektionerna var med en som skulle till tandläkarn så vi hade datasalen 20 i 10 sen lunch och en lektion till sen slutade vi, spanska var sista och de var askul, :) Fast jag får inte sitta bredvid Jacob längre, jag ska få sitta med Gurra för alla pratade så mycket så vi skulle få placeringar nästa vecka.. och alla fick reda på vem dom skulle sitta med. 

Sen på nussen så gick jag på vid en annan busshållsplats än Oscar och Dennis och Willam och Ronja gick på i Forssa , och när jag kom på, då siytter oscar och har värsta oöppnade pommac flaskan som han ska öppna och drick ur och då "Råkar" han bara skjuta upp korken rakt ut i himlen genom takluckan som var pyttelite öppen. Massa mer saker hände på bussen men nu har jag setat med detta inlägg i en halvtimme för jag har tagit upp telefonen ibland och så så aa.. 

Senare på kvällen åkte jag till Ug för att träffa Ronja, Hannah och Nattis och Denise :) 

Men nu ska jag spela Sims 3 så hejdå :) ♥

Av Julia Karlsson - 8 september 2013 19:59

Hääii everyone (;


Tänkte börja med att säga att jag är ganska slot över mig själv just nue, det går bra med bloggen, vi har vunnit 3 matcher på raken senaste månaden , jag har fått stått över väldigt mycket i fotbollen denna månad så jag har bara spelat 3 matcher :( Men iaf sen har jag börjat fått igång skolan (;


Men iaf dagen har varit bra, hängt med farmor lite vid luch, cyklade dit och åt sen pratade vi lite och gick en promenad på 5 km :)

Sen cyklade jag hem och typ nördarde vid ask och insta .. och nu sitter jag här.. :D

Imorgon har jag skola till kvart i 4 och bussen går en timme efter för den går när jag slutar så jag får ta och vänta en timme ..


Och sen så drar jag in med bussen till stan och träffar Simon och fikar och sen åker jag antagligen hem.. :3


Men nu ska jag dra, så hejå ♥


Av Julia Karlsson - 6 september 2013 12:05

Hej alla! Förlåt för dålig uppdatering, pallar även inte skriva om varför för de är privat.

Men jag har många problem just nu med allt.

Men iaf nu ska jag komma till inlägget :-)

Igår (tors) så åkte alla 7:or på skolan till Gyllbergen hette det.. Och gick 1,5 mil :/ De var liksom 8 km upp och sen 7 km ner :) De var grymt kul dag . Vi började runt 9 och slutade ett :) och dom sista 15 minurarna sprang varenda tjej och leta efter närmaste toalett..

Idag kl 8 gick jag upp så jag fick sova 2 timmar längre än jag brukar.. Så de var grymt skönt. Vi började 10 så jag åkte ungefär 10 i 10. Vi hade typ fridluftsdag idag igen, och idag gick vi något som hette "älvrundan" som tog en timme, :-)
Och nu är klockan 12 och vi har ätit och lekt en lek med några killar, de var typ Hanna, Linda, Elin , Tove, jag, Bertil, Jacob, Adam , Lucas och Rasmus :-)
De var sjukt kul ! :-D
Fast alla vart typ gröna över hela kläderna .. De var blött gräs btw.. :)

Men nu ska vi typ "leka" mer så hejdå, puss :*

Presentation


Hejsan :-)
Jag ären 13 årig tjej från Borlänge, lever livet med vänner, fotboll och mode och skönhet. I min blogg kommer du få läsa om vardag, smink, mode, fotbollen och övrigt :)Puss:*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tips till nästa inlägg?
 Om mig
 Hur man får bättre självförtroende!
 Mina naglar
 Dagens outfit!
 Vem är jag kär i?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards