juliasweetiee

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia Karlsson - 31 juli 2012 09:37

Hej bjoggen!, Idag när ni ser detta inlägg så är jag på väg till Stockholm. Jag tycker själv att jag är ganska positiv och tror att det kommer bli jättekul!. Vi ska åka min familj med Ewa, Mattias, Lilly och Emil! Just nu kan jag inte skriva något mer för min dator håller på att bli slut i batteri! Tjaoo/juliasweetiee ♥

Av Julia Karlsson - 23 juli 2012 14:38

Hej bjoggen! Tänkte bara säga hur arg jag är på bussar som kör mot Birka. Azzå , jag förstår inte hur domkan ha en toalett på bussen och innan vi åker så säger busschaffisen: Och vi har en toalett. Där släcker man lampan efter sig. Sen går en kille som är med på bussen mot toan och då när han ser att killen är på väg då säger han:Ni får inte gå på toa nu för snart är vi framme. Blir så himla arg! Sen har jag en till sak som jag blir irriterad på. Jo, bussen kommer till Ludvika 11:05 och sen när vi är i Sthlm så är kl. 14:56 och vi har typ 10 minuter kvar. Vi åt i 40 minuter. Hur kan det gå så sakta? Jag menar, vi sitter i en buss men endå.. Kram o Puus gör nu blir det värme! Love//juliasweetiee! :')

Av Julia Karlsson - 23 juli 2012 11:25

Hej bjoggen! Hur mår ni denna fina dag? Jag mår iaf jättebra! Just nu sitter jag på bussen på väg till BIRKA!! Fett Azummmm! Men iaf, har jag fått några tips om vad nästa inlägg blir att handl om? Ni kan nämligen skriva via min Facebook: Julia Lilleskutt Karlsson! Hoppas vi ses på webben! Nej, men nu ska jag fika på bussen! Oreokakor och Fanta Exotic! Mums!!!!Tjaoo//juliasweetiee! <3

Av Julia Karlsson - 22 juli 2012 18:12

Hejsan Bjoggen! Jag hann ju inte bjogga igårkväll som jag tänkte.. Men nu är jag här igen, och kommer vara bortrest med Birka tills på Tisdag! Kanske kan lägga ut lite bilder och uppdatera bjoggen när jag är där. Tänkte bara "förvarna" er lite.. Men nu spelar jag MSP, jag tänkte komma på något "tema" till nästa inlägg men jag har total minnesförlust! Kan ni hjälpa till lite i frågor elr kommentarer? Hoppas vi ses snart igen.. :) Puchi bjoggis! ♥

Av Julia Karlsson - 21 juli 2012 15:37

Hej bjoggish! 

Azzå, jag är verkligen ledsen för dålig uppdatering! Jag har verkligen inte haft tid, Har varit med Hugo, Badat o.s.v . Men huvudsaken är att man har kul. Snart är ju sommarlovet slut!, inte lika kul då.. Ses kanske sen bjoggen! Pussi//juliasweetiee ♥

Av Julia Karlsson - 16 juli 2012 22:12

hej bloggen , sry för att inte jag har bloggat på länge men jag har haft mkt att göra. Tänkte ännu en gång lägga in ett kort inlägg innan jag går och lägger mig. Tänkte lägga mig snart. Vi får se om vi ses imorgon, tänkte jag skulle få vara med Linnéa och Flinus! Kul. Ja,men godnatt bloggen! Älskar er!! ♥

Av Julia Karlsson - 6 juli 2012 15:05

Hej , sorry för att jag inte bloggat på så länge. Men jag har snackat varje dag om JBs konsert i stockholm nästa år. Och nu tror jag äntligen att jag kan blogga lite.. Men jag har en stor nyhet. Jag och min älskling Emma ska gå på hans konsert den 23 april 2013!!!! <3 Det var bara det jag ville säga. Idag har jag varit i Orsa och hämtat romrom och rafrom. Deras bil gick sönder ich dom hade en husvagn osv. Men nu är jag snart hemma! Sköntt. Nu är jag trött. Nu måste jag gå. Vi ska handla fredagsmyset. Bye bloggen! / juliasweetiee

Presentation


Hejsan :-)
Jag ären 13 årig tjej från Borlänge, lever livet med vänner, fotboll och mode och skönhet. I min blogg kommer du få läsa om vardag, smink, mode, fotbollen och övrigt :)Puss:*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tips till nästa inlägg?
 Om mig
 Hur man får bättre självförtroende!
 Mina naglar
 Dagens outfit!
 Vem är jag kär i?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards