juliasweetiee

Alla inlägg under juli 2013

Av Julia Karlsson - 31 juli 2013 00:44

Hej, en sak innan vi börjar bara! Jag tänker sluta med min signatur för de är ju bah jag som bloggar på denna blogg! Ja nu ska jag komme till saken, idag så kom jag hem från Birka Paradise ich de var sjukt grymt! :D Imorgon så åker jag till doktorn typ 9 så jag har klockan på ringning så nu ska jag sova.


Detta vart ett kort inlägg men spela roll! :)

Av Julia Karlsson - 28 juli 2013 12:56

Hej! Nu tänkte jag börja blogga igen! Ska försöka göra en header också som jag ska försöka lägga in senare. Men jag ska packa nu för imorgon så ska jag åka med Birka Paradise! :D Ska bli så sjukt kul! Men jag måste nog sluta nu för jag ka packa och ta några bilder till headern! :) <3 så vi hörs, jo förresten ' jag har ett nytt "smeknamn" i slutet och de kommer vara Capn' Bieber ?
Hejdå! ? / Capn' Bieber ?

Presentation


Hejsan :-)
Jag ären 13 årig tjej från Borlänge, lever livet med vänner, fotboll och mode och skönhet. I min blogg kommer du få läsa om vardag, smink, mode, fotbollen och övrigt :)Puss:*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tips till nästa inlägg?
 Om mig
 Hur man får bättre självförtroende!
 Mina naglar
 Dagens outfit!
 Vem är jag kär i?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards