juliasweetiee

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia Karlsson - 18 maj 2012 13:55

Cha cha bloggen, idag har jag gjort massa.saker, jag har spelat msp, jag gick så här fram nära bilden då gedde en i lvl. 0 mig en auto.. Sen gick jag till de vanliga då gick hon också tbx .. Hmmmm. Undra om hon hade ngt på gång? Men nu är jag hos A-K och spelar WordFeud med Isakel Tjaooo/ juliasweetiee

Av Julia Karlsson - 11 maj 2012 07:32

Hej, Hej bloggen, Jag är så himla lycklig idag,, Det är FREDAG, sista dan i skolan o.s.v :) Ja, idag ska jag följa med en kompis hem, efter skolan alltså, men jag har fel på min kamera så kan int ta en bild på dagens outfit, sry! Men, vi kommer säkert ha ganska kul i skolan ändå.. Vi ska till typ Stora Tuna Prostgård och där är det typ Harry Potter-tema. Jag trodde förut att det skulle vara trök eftersom jag inte tittat på Harry Potter så jag ville inte det heller, men sen såg vi en av dom i skolan och den var skitbra.. xD Men jag hoppas iaf att det blir kul.. Men lyssna när vi var i skolan en dag så skulle det komma ngr som skulle förbereda oss för det, då kom det en med gardiner på sig (som kappa alltså..) Vet ni hure jag kan veta att det var gardiner? Njja, men min kompis mamma hade precis köpt såna så hon visste och hon sa det till mig. Men nu måste jag gå till bussen annars missar jag den.. Puss//juliasweetiee <3

Av Julia Karlsson - 10 maj 2012 16:02

Cha, Cha bloggeb, idag har jag typ skrattat hela dan i skolan , Våran lärare skulle ha nationellt prov med andra elever så vi hade ingen lärare.. Vi hade ganska kul, jag skrattade mycket,, men sen när vi kom ut på rast vart typ killarna skitsura på oss och tyckte vi skulle börja på sär-skola.. Vi tyckte inte direkt samma sak,,, Sen ringde det in och vi hade nutidsfrågor, Jag, Tove-98.bloggplatsen.se, Ronja-98.bloggplatsen.se VANN!!! :D Men iaf nu sitter jag hemma hos Tove och vi tittar runt på olika bloggar, vi hittade ngr bra och några konstiga... Men vi spelade Ps3 ibörjan, först spelade vi LittleBigPlanet, sen något rallyspel,, hon vann första jag vann sen. Jag vill gärna ha många läsare så sprid min och Toves blogg:  Tove-98.bloggplatsen.se :) Nu måste vi dra,, Tjaoooo! // juliasweetiee ♥


Bjussar på några bilder sen i vintras hemma hos Tove :) ♥

Av Julia Karlsson - 8 maj 2012 20:31

Hej bloggen!, Sry för jag inte bloggat på så länge men, iaf nu är jag med min kompis som precis har skapat en ny blogg, Kika in Ronja-98.bloggplatsen.se :) Men snart ska jag gå hem för jag måste duscha,... Herrå!

Av Julia Karlsson - 4 maj 2012 12:30

Hej bloggen, jag är jätteledsen att jag inte bloggat på länge, men min kompishar precis startat en blogg så jag har hjälpt henne nu måste jag dra för jag är i skoslan om ngr sekunder. Bye Bye.

Av Julia Karlsson - 4 maj 2012 12:30

Hej bloggen, jag är jätteledsen att jag inte bloggat på länge, men min kompishar precis startat en blogg så jag har hjälpt henne nu måste jag dra för jag är i skoslan om ngr sekunder. Bye Bye.

Presentation


Hejsan :-)
Jag ären 13 årig tjej från Borlänge, lever livet med vänner, fotboll och mode och skönhet. I min blogg kommer du få läsa om vardag, smink, mode, fotbollen och övrigt :)Puss:*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tips till nästa inlägg?
 Om mig
 Hur man får bättre självförtroende!
 Mina naglar
 Dagens outfit!
 Vem är jag kär i?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards