juliasweetiee

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia Karlsson - 21 augusti 2012 14:34

Hej bjoggen! Just nu sitter jag på bussen hem. Kul. Skönt, men jag kanske hinner blogga ikväll men jag år osäker. Jag ska städa mitt rum och städa min garderob.. Int lika kul men nu hinner jah int blogga mer r hemma nu. Bjussar på en bild puss.

Av Julia Karlsson - 21 augusti 2012 14:33

Hej bjoggen! Just nu sitter jag på bussen hem. Kul. Skönt, men jag kanske hinner blogga ikväll men jag år osäker. Jag ska städa mitt rum och städa min garderob.. Int lika kul men nu hinner jah int blogga mer r hemma nu. Bjussar på en bild puss.

Av Julia Karlsson - 20 augusti 2012 07:20

Hej bjoggen ! Tänkte bara lägga upp en Dagens Outfit innan jag åker till bussen. Så puss/ juliasweetiee ;}

Av Julia Karlsson - 19 augusti 2012 18:59

Hej bjoggen! Azzå, jag är verkligen ledsen för dålih uppdatering !!!:,( Men vi har fiskat kräftor, vi har haft kräftskiva, vi har varit på Olivers första fotbollsmatch. Tyvärr så förlorade dom med 7-4 :,( Men innan jah åkte på matchen så tänkte jah göra ett videoinlägg med jah hann inte. Ja, nu sitter jag i bilen på väg till stuga för vi har varit hemma ock lämnat saker. Men nu måst jag dra. Väntar på ett samtal. Pass o krum!!

Av Julia Karlsson - 16 augusti 2012 16:51

Hej bjoggen, förlåt för dålig uppdatering !! Men jag har haft mkt att göra nu med Marie (min kusin azzå) Jag vill ha så mycket tid som möjligt med henne för hon kommer inte på jättelänge sen. Men det var 6 år sen jag såg henne sist så ni kanske fattar... Ja, nu så sitter jag i bilen på väg hem. Vi ska lämna tvätt och hämta tvätt. Men nu är vi framme så .. Puss o kram! V3

Av Julia Karlsson - 12 augusti 2012 22:13

Hej bjoggen! Tänkte bara göra ett kort inlägg innan jag lägger mih så .. Godnatt! ;)

Av Julia Karlsson - 12 augusti 2012 13:41

Hej bjoggen ! Nu är jag äntligen hemma men kommer åka till mormor imorgon igen ;) Just nu så har jag precis spelat Draw Something och nu väntar jag på att farmor ska komma hem så jag kan träffa min kusin som jag inte har träffat på flera år. Men nu måst jag dra . Tjoo/juliasweetiee :]

Av Julia Karlsson - 11 augusti 2012 12:24

Hej bjoggen, tänkte bara att jag skulle hinna blogga lite innan jag ska bli barnvakt hela kvällen. Ja, ni hörde det, jag ska vara barnvakt åt min kusin Annie och min 10-åriga lillebror Oliver. Vi ska mysa lite , äta popcorn o.s.v .. Men nu orkar jag inte blogga mer. Puss/juliasweetiee :'>

Presentation


Hejsan :-)
Jag ären 13 årig tjej från Borlänge, lever livet med vänner, fotboll och mode och skönhet. I min blogg kommer du få läsa om vardag, smink, mode, fotbollen och övrigt :)Puss:*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tips till nästa inlägg?
 Om mig
 Hur man får bättre självförtroende!
 Mina naglar
 Dagens outfit!
 Vem är jag kär i?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards