juliasweetiee

Alla inlägg under april 2012

Av Julia Karlsson - 24 april 2012 18:23

Hej bloggisar!

Idag har "Ålle" en kompis hemma, han heter "A", Vi har spelat MSP, fett kul, vi lurade folk på MSP! :D:D:D:D

Men, idag hade jag tid att blogga,,, 

Men idag hade jag Engelskaglosoooor! YEAHH!! Hejjdå!

Av Julia Karlsson - 21 april 2012 21:41

Hej bloggen, idag var jag på BM ! Kul, kul! ♥ Ja iaf, jag träffade massor av kompisar. Gick med: Alfred, Emily, Ronja, Denise, Hannah o Oliver :) Men iaf, när jag , Denise o Ronja sitter i en karusell så kommer en liten tjej och satt sig bredvid mig.. Jag fick typ panik! Men precis innan han trycker igång karusellen så skriker tjejen : 

Nej Simon, åk inte den värsta karusellen på hela marknaden, du kommer DÖ!!!!!!!!!!! Haha, hon fortsatte också, när den startat så fortsätter hon skrika, azzå jag bliv ganska irriterad! :@ ☻

Av Julia Karlsson - 18 april 2012 16:28

Hej bloggen, sry för att jag inte bloggat sen i Söndags.. Men jag har haft väldigt kt att tänka på sen i Söndags, ni kanske vet , ni som läst bloggen alltså... Ja, iaf idag ska jag på UG ! Kul, Kul!! ☺ Men jag hoppas att jag kommer kunna blogga lite mer än jag gör nu så.. Tjaoo/juliasweetiee ♣ 

Av Julia Karlsson - 15 april 2012 20:07

Hej bloggen!, Jag har just blivit sviken av min "gamla" bästa vän! :( Azzå, jag kan egentligen inte förklara hur mkt hon har svikit mig! :'( Så för att göra en lång historia kort:

Hon ljuger, säger till den jag älskar att jag älskar den, säger att jag har ett dåligt liv när hon också gillar han o.s.v

Ja, iaf mitt liv med henne är över, jag säger Hejjdå till henne , det var mitt sista ord till henne! :'( 


Iaf Vill verkligen tacka alla som stöttat mig på dom minuterna: Helst dig Wilma! Älskar dig 


Av Julia Karlsson - 13 april 2012 08:28

Hej alla bloggläsare, jag är verkligen ledsen att jag inte har bloggat på ganska länge nu men jag har några anledningar... Ja, jag har iaf varit på kupolen igår med bästa Tove-Linn! Jaa, nu är jag hos min farmor, ska vara tills på måndag eftersom mamma och pappa är i Malmö! Ja, idag sa farmor att vi skulle åka och handla, Jippi!!! Men kommer ha kul hela helgen, ska på Aqua Nova med Oliver, Adam, Alva, Denice och hennes pojkvän.. Kul, Kul! ♥

Juste idag är det ju fredag den 13:de .. Inte lika kul som Aqua Nova... :/ Ja, det var kul och blogga denna gång eftersom jag inte har bloggat på ett tag.. :( Aa, Puss/juliasweetiee ☺

Av Julia Karlsson - 10 april 2012 08:53

Hej bloggen. Idah ska jag åka med min morfar till hans jobb.Det ska bli kul. Ja, Igår ffick jag reda på en jättetrevlig nyhet.Det är nämligen så att mammas ena kompis har fått en son.Vet inte vad pojken ska heta än men ... Kanske man får gosa lite.Hoppas det, Jag älskar bebisar!!! Tjao/ juliasweetiee

Av Julia Karlsson - 8 april 2012 11:26

Hej alla bloggläsare! Ja som jag skrev i förra inlägget såska ag till mi mormor idag. Bi ska typ äta påskmat eller ngt..Men iaf nu är jag på väg till kupolen för att köpa jeansshorts på Kapahl ( stavninh)Sen jobbar mamma och pappa hela dan imorgon så jag och min brordska sova hos mormor över natten. Sry för korta inlägg men..Tjaooo/ juliasweetiee

Av Julia Karlsson - 8 april 2012 11:26

Hej alla bloggläsare! Ja som jag skrev i förra inlägget såska ag till mi mormor idag. Bi ska typ äta påskmat eller ngt..Men iaf nu är jag på väg till kupolen för att köpa jeansshorts på Kapahl ( stavninh)Sen jobbar mamma och pappa hela dan imorgon så jag och min brordska sova hos mormor över natten. Sry för korta inlägg men..Tjaooo/ juliasweetiee

Presentation


Hejsan :-)
Jag ären 13 årig tjej från Borlänge, lever livet med vänner, fotboll och mode och skönhet. I min blogg kommer du få läsa om vardag, smink, mode, fotbollen och övrigt :)Puss:*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tips till nästa inlägg?
 Om mig
 Hur man får bättre självförtroende!
 Mina naglar
 Dagens outfit!
 Vem är jag kär i?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards