juliasweetiee

Alla inlägg under augusti 2013

Av Julia Karlsson - 30 augusti 2013 18:09

Hej, just nu bloggar jag genom datorn nu när jag fått tilgång till de! På något sätt känns de speciellt. Haha ;)


Det finns många mejl kring frågor om bloggen så jag hinner inte svara på alla jus nu, men gör så många jag kan så ni vet ;) Så hur mår ni? :)


Jag har ingen fantasi om vad jag ska skriva så kan väl skriva lite om dagen :3 

Den började med att jag gick upp kl halv 6, gjorde mig i ordning och tjugo i 7 så cyklade jag förbi vid Ronja och hämtade henne så vi kunde cykla till busshållsplatsen. När vi kom fram och skulle cykla in bakom och på sidan där Ronja cyklade in så ramlade hon ragt in i cykelstället :D 


Sen hade vi några lektioner , kan berätta om spanskan, vi skulle ha spanska samma tid som 6D och de fanns bara en spanskalärare så han kom till oss och sa:

-Jag måste ta 6D nu och om de inte kommer en reserv inom 10 minuter så får ni åka hem.

och vi stod där och väntade, när de gått 8 minuter så kommer rektorn och säger att hon ska ha spanska med oss, de var sveriges dåligaste dag.. Men de var nog ingen spanskalektion för vi pratade om henne, om t.ex hennes minne, hon försökte komma ihåg våra namn. De var fan askonstigt .. Men de var en grym kortdag då vi gick till bara kl 1 :) Men nu måste jag gå för jag ska göra tacos :) <3 Puss ♥

Av Julia Karlsson - 29 augusti 2013 15:07

Hej, förlåt för asdålig uppdatering, men jag har ju börjar högstadiet och då har jag helt enkelt inte haft tid att blogga. De har varit så långa dagar och så ich nu måste jag verkligen jobba hårt för att jag ska kunna ta mer ledigt senare , även kallat i december. Men Aja. Nu sitter jag på bussen hem för vi hade kortare dag idag än vi brukar.. Vi slutade tidigare för SO läraren var sjukt och de fanns ingen vikarie. Så de var grymt ! ? Och igår så slutade vi 10 i 4.. Och började 8 a .. De var en jättelång dag. Jag har 3% batteri för idag hade vi 3 håltimmar och jag bara satt vid telefonen. Så de är mitt fel att jag kunde hitta på något då och kunna ha mer batteri nue. ?
Jag kände att jag ville skriva lite nu och jag tycker jag är klar! Men ni vet att om jag inte uppdaterar på ett tag så har de med skolan o göra :)

Av Julia Karlsson - 29 augusti 2013 15:06

Hej, förlåt för asdålig uppdatering, men jag har ju börjar högstadiet och då har jag helt enkelt inte haft tid att blogga. De har varit så långa dagar och så ich nu måste jag verkligen jobba hårt för att jag ska kunna ta mer ledigt senare , även kallat i december. Men Aja. Nu sitter jag på bussen hem för vi hade kortare dag idag än vi brukar.. Vi slutade tidigare för SO läraren var sjukt och de fanns ingen vikarie. Så de var grymt ! ? Och igår så slutade vi 10 i 4.. Och började 8 a .. De var en jättelång dag. Jag har 3% batteri för idag hade vi 3 håltimmar och jag bara satt vid telefonen. Så de är mitt fel att jag kunde hitta på något då och kunna ha mer batteri nue. ?
Jag kände att jag ville skriva lite nu och jag tycker jag är klar! Men ni vet att om jag inte uppdaterar på ett tag så har de med skolan o göra :)

Av Julia Karlsson - 11 augusti 2013 11:34

Hej , nu sitter jag på gräset vid ICAMAXI hallen, men Filip och kollar på fotboll, Tunabro P00 mot Gustafs , osv, tänkte bara skriva lite så de blir så , jag ska dra nu för de är snart slut och då ska jag möta Tove på kupolen och shoppa skolgrejer! :3 Men vi hörs, hejdå! :)

Av Julia Karlsson - 7 augusti 2013 17:57

Hej tänkte bara updatera lite snabbt så jag får de gjort , annars hade de inte blivit något, men nu så sitter jag i bilen och väntar på mamma och pappa som handlar, de ENDA roliga var att mammas telefon började helt plötsligt ringa och jah trodde de var någon intressant person så jag flyger rakt fram i bilen och de är min lillebror SLM ringer och frågar om en 20 kr sedel.. De var de hoppet förstört.. Haha , men ska dra till Birre nu, hörs!

Av Julia Karlsson - 7 augusti 2013 17:43

Hej tänkte bara updatera lite snabbt så jag får de gjort , annars hade de inte blivit något, men nu så sitter jag i bilen och väntar på mamma och pappa som handlar, de ENDA roliga var att mammas telefon började helt plötsligt ringa och jah trodde de var någon intressant person så jag flyger rakt fram i bilen och de är min lillebror SLM ringer och frågar om en 20 kr sedel.. De var de hoppet förstört.. Haha , men ska dra till Birre nu, hörs!

Av Julia Karlsson - 4 augusti 2013 14:52

Hej, jag tänkte bara göra en kort uppdatering och berätta vad som kommer hända lite framåt osv.. ;)
Kl 3 så ska jag på "kalas" för min tremänning som fyller 17 år! Grattis! Men ja och skolan börjar om 15 dagar så 2 ve kor och 1 dag, ska bli nervöst att börja en ny skola...


Igår så åkte jag till mormor för mina kusiner Annie och Noah var där , så jag sov där också, vi spelade typ kort, badade, solade och åt bara! ?


Men nu ska jag sluta så vi hörs väl! ?

Presentation


Hejsan :-)
Jag ären 13 årig tjej från Borlänge, lever livet med vänner, fotboll och mode och skönhet. I min blogg kommer du få läsa om vardag, smink, mode, fotbollen och övrigt :)Puss:*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tips till nästa inlägg?
 Om mig
 Hur man får bättre självförtroende!
 Mina naglar
 Dagens outfit!
 Vem är jag kär i?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards