juliasweetiee

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Kortis!

Av Julia Karlsson - 7 augusti 2013 17:57

Hej tänkte bara updatera lite snabbt så jag får de gjort , annars hade de inte blivit något, men nu så sitter jag i bilen och väntar på mamma och pappa som handlar, de ENDA roliga var att mammas telefon började helt plötsligt ringa och jah trodde de var någon intressant person så jag flyger rakt fram i bilen och de är min lillebror SLM ringer och frågar om en 20 kr sedel.. De var de hoppet förstört.. Haha , men ska dra till Birre nu, hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Karlsson - 28 oktober 2013 19:16

Häii allihopa!  Jag är superledsen för jag inte haft tid att blogga, tycker att det är väldigt kul. Men jag har den senaste veckan kollat på några bloggar med olika bloggsajter som t.ex Fames.se , Blogg.se , Improveme osv.. För jag tycker att blogg...

Av Julia Karlsson - 10 oktober 2013 12:52

Hej alla? Jag sitter på spanskalektionen , vi jobbar med verb i våra iPads så jag passade på att blogga! ? men nu måste jag gå , puss ? ...

So

Av Julia Karlsson - 8 oktober 2013 08:36

Hej sitter på so lektion , den slutar 08:45 så 10 minuter kvar typ, efter de har vi fysik.. Tråkigt.. Men vi slutar 1 idag så de är väl bra.. ? men vi får höras för nu måste jag jobba , hejdå :* ...

Av Julia Karlsson - 2 oktober 2013 07:17

Hej alla! Jag sitter på bussen till skolan just nu så jag tänkte att jag kunde blogga lite och berätta om vad som har hänt osv.. ??? I helgen jobbade jag bara i badmintonhallen typ all the time .. Så de var de enda så hände i helgen förutom att p...

Av Julia Karlsson - 26 september 2013 07:18

Hej, förlåt för jättedålig uppdatering igen, de är på grund av skolan.. Vi har samgångna prov just nu som jag måste plugga på och läxor och allt. I helgen så kommer Linnéa , Micke, Carina , Sandra och Linus hit :) Då jag fick veta de igår så har ...

Presentation


Hejsan :-)
Jag ären 13 årig tjej från Borlänge, lever livet med vänner, fotboll och mode och skönhet. I min blogg kommer du få läsa om vardag, smink, mode, fotbollen och övrigt :)Puss:*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tips till nästa inlägg?
 Om mig
 Hur man får bättre självförtroende!
 Mina naglar
 Dagens outfit!
 Vem är jag kär i?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards