juliasweetiee

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia Karlsson - 31 januari 2013 18:46

Hej bloggen! Gör ni då? Men idag så hade jag kortdag i skolan! Det ägde!!! Vi hade bara svenska och NO, sen slutade vi, men i helgen,vad ska jag göra då? Jo , jag tror jag ska shoppa med min älskling, kansk! Men imorgon så går vi kortdag då med, vihar slöjd ochn idrott, chill :3 .. But.. Jag tro jag ska åkapå en skotertur till Emma och Wilmiis också i helgen ! <3 :3 Och nu kommer vi till rubriken, jo, jag har int haft s mycket tid att blogga eftersom min fb inte har funkat och det funkar int att göra en ny heller... :( Men vi får se..eee.... Puss, nu ska jag kolla på film och tjocka mig lite! Puss! ♥

Av Julia Karlsson - 25 januari 2013 17:09

Hello , I gonna speak english On this "write" yes, In school today we Go To the rink and plats little bit of hockey! We had very fun and I hopa we got To do it again.. It comes little pics soon, when I get home! I dont know IF you Guys Say "rink" but we Said that.. I blog On my mobile now and I got To Go now! Hugs and kisses To you Guys! <3

Av Julia Karlsson - 23 januari 2013 18:13

Hej bloggen, jag har bakat kladdmuffins och här kommer några bilder. ! <3

Av Julia Karlsson - 22 januari 2013 18:06

Hej, jo förlåt för jah int bloggat på så länge,men jaghar varit sjukt ledsen över n sak, jag hoppas att videon laddas upp och att de int blir något problem, men som sakt, om jah inte bloggar så vet ni varför... Kram! #sad

Av Julia Karlsson - 19 januari 2013 19:36

HEJ Sweetiees! Gör ni då? Nämen aja, nu ska jag komma tilla saken! Jo, jag håller på att ladda upp min första video på YT, om ni vill se den så länkar jag i slutet sav inlägget! Jag ska försöka börja blogga igen och skriva lite mer! Jo, ja, vad har hänt sen senast då? Jo jag har gjort slut med hampus, ja en sjukt lång hstoria så pallar inte berätta,,men.... Ja, jag har fått mindre tillit för min bästa vän som jag kallade henne, men.. Inte längre... Nu måste jag tyvärr sluta för vi ska äta, här kommer länken! http://youtu.be/rOBR1wejHXo

Presentation


Hejsan :-)
Jag ären 13 årig tjej från Borlänge, lever livet med vänner, fotboll och mode och skönhet. I min blogg kommer du få läsa om vardag, smink, mode, fotbollen och övrigt :)Puss:*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tips till nästa inlägg?
 Om mig
 Hur man får bättre självförtroende!
 Mina naglar
 Dagens outfit!
 Vem är jag kär i?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards