juliasweetiee

Alla inlägg under juni 2012

Av Julia Karlsson - 21 juni 2012 23:46

Hej bloggen, tänkte bara göra ett blogginlägg innan jag ska gå och lägga mig.. Puss och hoppas ni fortsätter läsa min blogg, i love you guys so much!!!!!! Det ska ni veta! Love! <3333333 tjaoo // juliasweetiee ;))

Av Julia Karlsson - 21 juni 2012 21:53

Hej bloggen! Just nu bloggar jag med mammas iPhone. Mamma beställde den idag så pappa hämtade den... Men nu har bästa Linnea kommit!!! Imorgon kommer Linus också... Jaoo, imorgon ska vi äta frukost hos mormor, ska bli ganska kul.. Enligt mig.. Gillar Faktiskt att ha kul med familjen.. Aa måste gå nu för jag ska prata lite med Emma... Tjaooo// juliasweetiee <3

Av Julia Karlsson - 20 juni 2012 19:40

Hej bloggen, Nu sitter jag i bilen , vi beställer Max, (hamburgare) , Gött!

Idag har jag varit o handlat med farmor, sen var jag med Emma och Tove-Linn :) Och nu har vi varit på Olivers fotbollsträning och då var jag, mamma och pappa och midsommarhandlade, Bra dag, imorgon kommer världens b´BÄSTA Linnéa!! ♥ Vi 2 ska fira midsommar ihop, och Linnéas kusin Hannes kommer också.. Men numåste jag gå, ska äta,, Glad Midsommar! ♥ :)

Av Julia Karlsson - 18 juni 2012 23:30

Hej bloggen, tänkte bara säga godnatt, för nu går jag och lägger mig.. Godnatt! Puss o Kram//juliasweetiee ♥

Av Julia Karlsson - 18 juni 2012 23:30

Hej bloggen, tänkte bara säga godnatt, för nu går jag och lägger mig.. Godnatt! Puss o Kram//juliasweetiee ♥

Av Julia Karlsson - 18 juni 2012 11:24

Hejsan bloggen!, idag tänkte jag att jag skulle hitta på något kul, Idag var jag lite ledsen över en sak.. Men nu känns det bättre när jag inte tänker på det. Ja iaf, nu sitter jag själv i sommarstugan i tystnaden, mamma åkte hem en sväng, pappa har jobbat natt så han sover, oliver är med Victor och jag bloggar och är inne på FaceBook och MSP!! Jag ville bara säga till alla som har msp:

Kan ni hjälpa mig? Behöver fame, har bara 2000 fame kvar till lvl 5, ge mig presenter också, har en på önsken som bara kostar 250 sc!! :D Jag heter julia :D :D

Nu måste jag draoo Bye/juliasweetiee

Av Julia Karlsson - 15 juni 2012 19:00

Hej bloggen, ! Idag var jag i Borlänge och tittade på studenten! Jag fick en röd ros av en jättesnygg kille! han stg på ett flak. Nu ska jag och spela fotboll med Emma och Oliver :) , kan inte skriva något mer, måste gå nu chao! /juliasweetiee ♥

Av Julia Karlsson - 14 juni 2012 19:57

Tjoo Breeeee bloggis!, Igår hade JAG skolavslutning på kvällen som ni kanske läste i senaste inlägget. Sen åkte jag hem till mormor och sov hos henne, sen gick jag upp kl. 7 och åkte till Domnarsvallen för att titta på Annie, Noah och Axels skolavslutning. Sen träffade vi Annie o noahs mormor, min mormor är deras farmor* Men efter att vi hade fikat åkte vi hem till varandra och bytte om, sen kom dom till mormor och vi åkte till Sahlins Struts, sen åkte dom hem till sig och vi hem till oss, jag och mormor började baka då... Känns som om jag hade gjort lite idag men när jag tänker vad jag har gjort så har jag gjort sjukt mycket.. xD Jaoo, nu måste jag gå, Bye Bye// juliasweetiee ♥

Presentation


Hejsan :-)
Jag ären 13 årig tjej från Borlänge, lever livet med vänner, fotboll och mode och skönhet. I min blogg kommer du få läsa om vardag, smink, mode, fotbollen och övrigt :)Puss:*

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Tips till nästa inlägg?
 Om mig
 Hur man får bättre självförtroende!
 Mina naglar
 Dagens outfit!
 Vem är jag kär i?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards